اویز گلدان پلاستیکی نشکن

فیلم تولیدی آویز گلدان پلاستیکی با کیفیت نشکن

نمایان پلاستیک تولید کننده آویز و گلدان پلاستیکی با کیفیت، گلدان های کاسه ای شکل با لبه های نگه دارنده این امکان را قادر میسازند تا گلهای خود را به شکل زیبا در مکانهای خانه و محل کار خود از سقف، درب، دیوار، پنجره ها آویز کنید که این کار موجب استفاده بهینه می شود. در این حال آویز گلدان با جنس پلاستیک و کیفیت درجه یک به دور از شکنندگی این امکان را به گلدان شما خواهد داد.
کیفیت واقعی یک آویز پلاستیکی درجه یک محصول تولیدی نمایان پلاستیک را در فیلم مشاهده کنید.

آویز گلدان پلاستیکی نشکن درجه یک

نمایان پلاستیک در جهت نمایش میزان کیفیت محصول تولیدی خود، اقدام به تولید فیلم از محصول تولیدی اویز گلدان پلاستیکی نموده است. در این فیلم مشاهده خواهید نمود که آویز با مواد درجه یک در حال تولید می باشد.

آویز گلدان تولید شده توسط مجموعه نمایان پلاستیک برای گلدان های لبه دار می باشد، گلدان پلاستیکی که می توان به آن اویز را نصب کرد توسط ما در حال تولید می باشد.

پردازش فیلم تولید اویز گلدان پلاستیکی با زبان نوشتاری

اویز گلدان پلاستیکی نشکن

اویز پلاستیکی گلدان تولید شده در فیلم با مواد درجه یک می باشد، محصول نمایان پلاستیک، قابل آویز شدن به انواع مکان ها، در دو مدل طنابی و لوله ای. اویز فوق به رنگ سفید می باشد و به دلیل نشکن بودن می توانید آنرا به هر میزان که تمایل دارید لول کنید.

جنس های با کیفیت یعد از لول کردن نمی شکنند ولی در صورت جنس های بی کیفیت بعد از اولین لول به دلیل عدم پر شدن مواد و با زبان ساده کرمو بودن موجب شکستن می شوند. لول شدن اویز این امکان را میدهد که شما بارها بتوانید آنرا با خیال راحت در گلدان های متفاوتی استفاده کنید.

نمایان پلاستیک با محصول اویز گلدان توانسته است با گلخانه های بزرگ و کوچک با تعداد های متفاوت همکاری نماید.

رنگ های آویز پلاستیکی گلدان

آویز های گلدان توسط این مجموعه در سه کیفیت درجه یک ، دو و سه تولید می شود. در فیلم مدل درجه یک می باشد.

  • درجه یک و دو با رنگ سفید تولید می شود
  • درجه سه با رنگ های سفید، آبی، سبز، زرد، صورتی و برخی رنگ های دیگر تولید می شود. در نظر بگیرید به دلیل کیفیت پایین مواد استفاده شده در نوع درجه سه، انتخاب رنگ نداریم، فقط با رنگ های موجود می توانیم ارائه دهیم.

توصیه ما به شما خرید کالای با کیفیت درجه یک است.

اطلاعات تماس: 09199006836
سایت مجموعه : https://nemayanplastic.com

سایر محصولات تولیدی نمایان پلاستیک