چرخک جارو نپتون دستی

فروش چرخک نپتون دستی با قیمت مناسب

فروش چرخک نپتون به صورت مجزا صورت می پذیرد. چرخک جارو دستی یکی از اجزایست که در تمامی مدل های نپتون پلاستیکی استفاده میشود. کارکرد این وسیله نگهداشتن فرجه نپتون دستی در زیر می باشد و در زمان استفاده ار نپتون توسط مصرف کننده اقدام به چرخیدن غلطک ها خواهد شد. غلطک جارو نپتون باید از کیفیت بالا و بدون پلیسه باشد.

فروش چرخک نپتون دستی

چرخک جارو نپتون دستی

مجموعه تولید کننده جارو نپتون نمایان پلاستیک در حال تولید محصولات نپتون دوقلو می باشد در خصوص ارتقا کیفیت خود، دارای قالب مجزایی در خصوص چرخک جارو نپتون می باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید چرخک ها بدون مواد اضافه برخوردار است.

علاوه بر تولید این محصول برای محصولات خود، قادر هستیم تا به صورت مجزا به فروش چرخک به تولیدکنندگان نپتون بپردازیم. این محصول با توجه به اندازه های استاندارد، اغلب در نپتون های مختلف قابل استفاده است. در دو جارو نپتون فلورا و مدل موج تست شده است.

جهت اطمینان در خرید خود تصاویری از اندازه های محصول قرار داده ایم که در زیر مشاهده می کنید.

مشخصات غلطک یدک نپتون دستی

غلطک یدک برای قرار گرفتن در زیر نپتون دارای سایزهای منحصر به کالایی می باشد. معمولا در اکثر نپتون از سایزهای استاندارد و یک نواختی استفاده میشود، ولی ممکن است و دیده شده در برخی از آنان از چرخک کوچکتری استفاده میشود.

چرخک جارو نپتون
  • رنگ : سفید
  • میله چرخک : 6 میل
  • خارجی چرک : 23 میل
  • قابل استفاده تا سیم برس نپتون دستی دو میل
  • بدون هیچگونه پلیسه