تولیدی مگس کش پلاستیکی

تولیدی مگس کش پلاستیکی

تولیدی نمایان پلاستیک در راستای تولیدات خود اقدام به ارائه محصول مخصوص گرما می نماید. تولیدی مگس کش پلاستیکی با قیمت ویژه و در رنگ بندی الوان به سراسر کشور عرضه می گردد. در فصل بهار شروعی برای پیدایش مجدد مگس ، پشه به منزل و محل کار می باشد. وجود یک ابزار ارزان قیمت و زیبا همچون محصول فوق ، شما را از دست این جانور مزاحمت ، رها می نماید.

تولیدی مگس کش پلاستیکی

مجموعه نمایان پلاستیک با وجود دستگاه های تزریق پلاستیک در حال تولید چند محصول محدود و خاص می باشد. به همین دلیل همواره قیمت ویژه در محصولات خود را عرضه می نماییم. محصول مگس کش یا پشه کش از مواردیس که تولید آن در فصل بهار شروع و تا آخر تابستان ادامه دارد.

مشتریان بسیاری در این 6 ماه خرید مگس کش را انجام میدهند. در سراسر کشور ، از مناطق محروم تا ثروتمند ، وجود چنین محصولی مشاهده می گردد.

با توجه به میزان قیمت و شرایط خرید در کل کشور ، مگس کش های پلاستیکی از تنوع و خرید بیشتری نسبت به نوع های برقی و سایر موارد دارند.

با قرار دادن پرده ، توری و هر روش دیگری قادرید جلوی افزایش ورود مگس به درون خانه یا محل کار خود را بگیرید. ولی با وجود تنها یک مگس شما دیگر در امان و آرامش نیستید.

پشه کش

در بسیاری از شهرها با نام پشه کش این محصول را یاد می کنند. خرید از تولید کننده به تعداد نیاز بسیار بصرفه می باشد. مجموعه نمایان پلاستیک به صورت کارتنی محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می نماید.

پخش و صادرات مگس کش به ایران و کشور های همسایه قابل انجام است. جالبست بدانید که این محصول در بسیاری از کشور ها مشاهده میشود. و این موضوع مربوط به ایران نیست. کشور هایی همچون عراق ، افغانستان ، تاجیکستان ، پاکستان ، سوریه از مواردیست که کالاهای پلاستیک خود را از ایران وارد می نمایند.

پشه کش

مگس کش

میزان کیفیت مگس کش های نمایان پلاستیک شامل چند درجه می باشد که با توجه به شهر و کشور مورد هدف انجام می گردد.

درجه یک ، دو و سه را شامل می گردد که این موضوع در بسیاری از موارد متغیر است. تفاوت این درجه کیفیت مگس کش پلاستیکی ها به نوع مواد اولیه مرتبط است.

در خصوص بسته بندی و ارسال در هر سه نوع تفاوتی ندارد. شهر های کشور ما دارای فروشندگان در سراسر شهر مربوطه هستند. هر کدام از آنان دارای مشتریان با سطح خرید متفاوت هستند. از این رو تولید مگس کش در کیفیت های مختلف موجب می گردد که ما بتوانیم به همه مشتریان سرویس بدهیم.

مگس کش

چرا نمایان پلاستیک در خرید مگس کش

هر مجموعه ای نیاز است که دلایلی برای خرید مشتریان ارائه نماید. اینکه شما در این صفحه هستید بنا بر دلیل اول است که همواره سعی داریم بدون واسطه محصولات خودمان را به مشتریان عرضه نماییم. در نظر بگیرید که فقط محصولات خودمان . ما واسطه نیستیم، این نیز بر دلیل دوم بود.

در زیر دلایل به صورت لیست وار آمده است.

  • خرید بدون واسطه از تولیدی
  • تولید کننده هستیم نه واسطه
  • به صورت مستقیم تلاش داریم که مشتریان ما را بیابند.
  • کیفیت محصولات در چند درجه ارائه می نماییم تا قدرت خرید برای همه شهر و کشورها میسر گردد.
  • با توجه به ثبت سفارشات ، محصولات را عرضه می نماییم.
  • ارسال به سراسر کشور را داریم.
  • امکان صادرات وجود دارد.
  • و اینکه اخلاق خوب داریم.

و اما

بعد از یکبار خرید از ما ، خودتان تجربه می کنید.
قیمت مگس کش چند است؟

ما تولیدی هستیم و با توجه به شرایط مواد اولیه قیمت گذاری می نماییم. از این با تماس تلفنی قادرید ، قیمت بروز محصول را دریافت می نمایید.

به چه روش ارسال دارید؟

هر روشی که مشتری درخواست نماید. ولی باربری از روش های دیگر دارای قیمت مناسبی است.

هزینه حمل رایگان است؟

خیر. ولی در اکثر موارد هزینه حمل تا باربری درون تهران را پرداخت می نماییم. با توجه به شرایط ، این موضوع را در زمان خرید مجددا جویا شوید.

حداقل خرید چقدر است؟

1 کارتن. ولی در تعداد کم ، همان روز ارسال نداریم تا در کنار بارهای دیگر قرار بگیرد.

آیا می توان رنگ را انتخاب کرد؟

بله ، ولی اگر خواسته شما خاص باشد ، تعداد روز تحویل برای بسته بندی مخصوص شما ، اندکی زمان بر است.